20080426

Snygga killar....

Ibland e livet orättvist.....Alla säger....
Du kan få vem du vill.....Visst de stämmer men jag vill inte ha vem som helst.....

Tränade killar e såååå sexigt....Jag gillar killar med muskler, snygga sexiga kroppar som man bara kan dreggla åt hela tiden....och muskler lär jag aldrig få inte så att dom ser ut som på denna bilden...... (Se bild).


Den killens kropp är en klar 12 poängare.....och tattueringen på absolut rätt ställe....;)
Samt den vältränade magen.....oooo det e så sexigt....*grrr*
Man vill ju bara hoppa in i datorskärmen och..........
Gillar inte smala killar.....Lite muskler måste dom iaf ha......och sexiga ögon.....*fniss*


Men jag kan säga skulle man ha en sån kille som pojkvän så skulle man aldrig behöva nån annan som håller en trygg o säker när man går hem från krogen.....*hahahah*
Ja osså måste dom ju ha hjärna och lite vett och etikett oxå.....och inte bara vara snygg....
Kraven e många och ju äldre man blir desto mer krav får man.....Men ibland får man rucka på dom.......
Så varför inte stoppa in alla snyggingarna i en dokusåpa där dom får dejta mig.....*hihihi*
Det skulle vara nåt.....
Tjingeling.....!




1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka om en ytlig tjej!
Sedan finns det både stora feta killar eller Smala killar som har betydligt mer stake en vissa vältränade killar. Men du visar bara din egen dumhet.