20080809

Mr Gay Öresund....

Jaha då var de dax för Mr Gay Öresund att utse en vinnare men ack så kan jag ju inte vara med där ikväll utan jag får vackert stanna kvar och jobba på Wonk i Malmö.....Egentligen så skulle jag ju vara ledig och åka över och titta på Jonas Hedqvist som oxå skulle vara där och sjunga med Amanda Lepore....

Och sist jag läste i Jonas blogg så har har han knaprat alvedon så han ska klara kvällen i Cph och alla snygga killar som finns i hans närhet....Om inte annat så får han väl knapra alvedon om han ska få till de med Amanda Lepore och annat lössläppt.....

Den andra blonda karaokevärdinnan skulle ju sitta som jurymedlem ikväll på Pumpehuset....Så jag får hoppa in och vara värdinna här i malmö istället..... Men de e lika kul de....

Sitter just nu hemma hos en mycket fin vän vid namn Lucas och smuttar på en cosmopolitan samtidigt som jag ska sminka mig.....Och han andra kompis Martin sitter och håller armarna i kors och säger att han nog håller på att få feber..... :(

Det e bara att dricka mera men å andra sidan fast inte om man ska jobba i baren ikväll de funkar inte....

Hahahhaha ni skulle se Lucas nu han springer runt i sin lya och väljer handväska efter halsduk....haahahahah

Nä nu måste jag avsluta här och dricka upp min Cosmopolitan och genast sminka mig och fixa håret...och sen gå till wonk och arbeta lite och sjunga och spana på dom kanske snygga pojkarna om de finns några där med tanke på att det är Gay feber på pumpehuset.

Men man kan ju alltid hoppas.....

Tjingeling så hörs vi snart igen....;)

Puss & Kram Vi syns på stan....

Inga kommentarer: