20090416

Bästa tjejkompisen!

Bästa vänner har man få av och man ser ju hur dom minskar när dom träffar nya killar eller ens fd fling. Då ser man hur lite man är värd bara för att denne har gått och kärat ner sig.

En av mina bästa tjejkompisar har jag haft daglig kontakt med ända tills jag fick veta att hon och min fd fling började dejta....
Han sa i hissen att dom flingat och att hon berättat de för mig.
Men de hade hon inte,så jag blev bara paff av de hela!

Och hon sa inte ett ljud till mig för hon ville inte såra mig...eller nåt av de iom att vi inte flingar nåt mer.

Men min tjejkompis sa när jag pratade med henne att hon tyckte han var omogen och skryter mycket. Och att de inte skulle bli nåt mer utan dom skulle bara vara kompisar.....

Men sen kommer de fram att dom har haft sex när jag sovit över och hon vet mina känslor för honom sen tidigare. Och hon vill att vi alla ska kunna umgås, men hur lätt är de att se nån man har varit kär i ligga, sitta och gosa med ens bästa kompis?

Nu i efterhand känner jag bara att dom 2 kan gott få varandra så slipper jag dras med honom....

Och när de väl tar slut mellan dom och min tjejkompis söker tröst kan hon glömma det....!!

För hon vet hur dåligt jag mådde i 2 f**king veckor....bara för att han dumpade mig.....

Tacka vet ja så finns de andra som uppskattar ens vänskap!!

Och andra killar som kanske vill ha mig........

Inga kommentarer: