20110103

Tvättdax....Är hos grannen i byn bredvid och tvättar iom att tvättmaskinen hemma är trasig.....
Skulle vara lindrigare om man hade nån som tvättade åt en istället.....hahahahaha

Satt på msn tidigare och då skrev jag till honom att jag satt och tänkte på honom....Och då sa han...

Han: - Tror du tänkte på mig i mina snyggaste kallingar på sidenlakan i sängen....
Jag: - Nej, men du önskar jag tänkte på de va? Hahahhahah
Han: - Hahahahahahah

Nu vet jag vad mina kompisar tänker om mig när jag tänker på dom.....hahahahhahahahahah

Sitter och lyssnar på skitbra musik som får en att bara vilja hoppa upp ur soffan och dansa hysteri dans....Men nej, väntar tills jag kommer hem....
Lär nog vara nån annan som struttar upp och hoppar omkring först....hahahhaha
Har nåt som puffar på mig bakom ryggen......Ahaaaaaaa de e Cassie...:)

Inga kommentarer: