20110224

Nu börjar de krypa fram.....

De gör mig så ont att veta att folk ser mig som en backup i vissa sammanhang och inte kan unna mig att få jobba....med det jag tycker om.....

Och att jag inte är en show människa?!?!?!

Då har den "personen/personerna" verkligen missat nåt......

Folk tycker jag e rolig, jag showar och spexar för gästernas skull annars skulle jag bara kunna sitta där rätt upp o ner och vara en (ursäkta) bitterfitta!!!
Flera gäster har till och med kommit fram när jag e ute på min lediga tid och frågat varför jag inte jobbat?

Får ofta höra att gästerna går endast ut när dom vet att de är jag som jobbar....
Vad har jag som inte dom andra har?????

Men de e inte många som gör en bra låt, går ner och låter sina gäster sjunga med och spexar och showar så att dom ska få skratta lite....

Det kallar jag show!!!

Och då har den "personen/personerna" verkligen missat nåt när jag varit in action!!

Tror faktiskt de ligger mer bakom än så....Varför inte bara säga de till mig rakt ut.
Så här har man gått i flera år och trott att "dom" gillade mig osså har de bara varit skitsnack för att inte väcka misstankar.....

Är de inte dax att släppa de förflutna och gå vidare????

Och den "saken" som hände....De var ingen som sa nåt åt mig den kvällen!!!
Alla drog och lämnade mig kvar......

Men men nu e de dax att ställa ner foten och säga NEJ!!!

Däremot kommer jag att ta ett uppehåll fr karaoken ett tag framöver men kommer att vara kvar på Wonk ett tag till dock!!
Än så länge får dom stackars gästerna stå ut med mig....:)

Inga kommentarer: