20110203

Och här kommer mina omdömen......

1. Dilba - Try again

Helt oki låt, ska bli kul att se henne tävla i lördag. :)

2. Swingfly - Me & My Drum

Var verkligen en upp tempo låt. Kan verkligen dansa till denna på nån nattklubb.

3. Jenny Silver - Something In Your Eyes.

Låten är verkligen oxå en upp tempo låt.
Vill verkligen ha hennes topp eller klänning, vet inte vad de e.

4. Jonas Matsson - On My Own

Låten var väl inte direkt min favoritlåt, men en lugn halvtempo

5. Le Kid - Oh My God.

Rekvisitan eller vad de heter påminner om engelsk konfektyr av blandade stora godis kuber....allt e så färgglatt...:)

6. Rasmus Wiberg - Social Butterfly

Tycker hans låt verkar vara en härlig upp tempo låt...Denna kommer jag kunna dansa till...:D

7. Pernilla Andersson - Desperados

Tycker de låter lite contryaktig.... inte min smak direkt....

8. Danny - In The Club

Helt klart min favorit rakt av.....verkligen en upp tempo låt som jag kan dansa till och som verkligen gör en glad....eller mig glad iaf...:D

Inga kommentarer: