20120101

Dax att summera året som gått från det datumet som jag slutade skriva....
Får sammanfatta lite kort här. För skulle jag skriva om allt som hänt så hade jag fått skriva en hel bok.....:)

Mycket har hänt sen sist. Min bil har blivit stulen, Har flyttat fr Marieholm där jag bodde innan till Reslöv men hunnit med att flytta därifrån oxå och bor i lgh i Marieholm nu igen, förlorat många vänner, träffat många nya. Börjat på nya jobb m.m. Ingen kärlek än men de kommer väl...:)

Och som vanligt de kan bara bli bättre 2012 som en vän sa till mig.....Och som sagt. Hoppas på mindre drama nu än 2011 och att man ska välja sina vänner med omsorg och inte ta första bästa.

Nähä om man skulle börja spåna på årets nomineringar som jag gjorde förra året och kanske lägga till nån ny...man vet ju aldrig vad jag hittar på........och som vanligt så kan mina nära och kära, ja typ alla rösta på sina favoriter.

Jag kommer ha samma kategorier men helt andra människor detta året.....både nya och gamla.....personer....

Ja de blir säkert bra...:)

Inga kommentarer: