20101125

Sant eller inte?

Hmmmm Drömmannen finns nog inte....

Så de e bara ut i verkliga livet och finna någon snygging på gatan...hahahahah eller i lilla "byn" där man bor....

Jaja, vi får se vad som händer i framtiden än är de ju inte försent att skaffa nåt seriöst....:)

Eller så får jag lägga ut en snara på trottoaren och hoppas de går förbi en snygging som man kan fånga in....hahahah

Vilken syn för gudarna de skulle vara....

Som en mycket go vän Mr (DTB) sa till mig.
De dyker upp nån när man minst anar de.....
Hmmmm eller inte....säger jag då....

Har inte sett nåt bra hända på många år nu så jag har slutat tro på att de ska ske ett mirakel....
Men om han säger de så måste de ju vara sant om inte annat....:)

Så jag får lita på vad han säger...och hoppas på att ett under sker inom en snar framtid så jag oxå kan få känna hur de e att vara kär och lycklig och bara vara älskad....:)

Oftast när man träffar nåt bra så slutar de med vänskap......eller att man bara var ett hack i sängstolpen...för att denne behövde nåt att trösta sig med....

Men som vanligt så överlever man nog de oxå......

Nä om man skulle lägga sig o knoppa nu....Det kommer en dag imorrn oxå....:)

Tack og godnatt...

Inga kommentarer: